קבוצת הליכה

קבוצת הליכה הטרנד שסוחף את העולם עכשיו גם בישראל!
WEWALK מציעה מגוון רחב של קבוצות ברחבי הארץ לכל הרמות והגילאים. רוצים ללכת על זה?

קבוצת הליכה - הספורט החדש של הישראלים

קבוצת הליכה זוכה בשנים האחרונות לפופולריות עולה וגוהה. למרות שלפעמים נראה כי ריצה היא הספורט הפופולרי ביותר בארץ, סקר עדכני שנערך בארץ מגלה כי דווקא הליכה היא הפעילות הגופנית המועדפת על הישראלים. כ- 39% מהנשאלים בסקר דיווחו על פעילות קבועה של הליכה לפחות פעמיים בשבוע. לא בכדי, מרבית הישראלים בוחרים בהליכה על פני ריצה, שחייה ואפילו על פני חדר כושר וזאת בשל היתרונות הבריאותים הרבים שיש בהליכה.  רוב האנשים מעדיפים לצעוד בשכונה שלהם ולאו דווקא על ההליכון בחדר הכושר, בפארק או על חוף הים ולכן מוצאים את קבוצות ההליכה שלנו כמסגרת הספורטיבית המועדפת שלהם. 

נגן וידאו

למה קבוצת הליכה של WEWALK?

כי אנחנו קרובים אליכם

הפריסה הארצית של קבוצות ההליכה של WeWalk מאפשרת לכם ללכת עם אנשים בדיוק כמוכם בקבוצת הליכה שנמצאת ממש מתחת לבית שלכם כך שאפילו לא תצטרכו לנסוע – רק לשים נעלים וללכת.

מסגרת קבוצתית

WeWalk כאן כדי לעזור לכם, אצלנו תמצאו את קבוצות ההליכה הגדולות בישראל המסוגלות לאחד אנשים בעלי מטרה אחת, ההליכה בקבוצות. מועדון ההליכה שלנו מציעה לכם סוגים שונים של קבוצות המתאימות לכל אחד מכם.

אורח חיים בריא

אצלנו בWeWalk תמצאו לא רק סוגי קבוצות הליכה שונים המתקיימים בהמון מקומות בארץ, תוכלו גם למצוא דיאטנית צמודה, טיפים להליכה נכונה ולמצוא חברים חדשים בכל הרשתות החברתיות שלנו.

דברים שיקרו לכם כשתתחילו ללכת

השרירים יתחזקו

הליכה הינה ענף ספורט המפעיל את כלל מערכות השרירים והעצמות בגוף. אי לכך ההליכה מחזקת את כלל המערכות הללו שומרת אותן פעילות ומשומנות ומונעת התנוונות.​

מצב הרוח ישתפר

חוקרים מצאו שהליכה מהירה של כ - 30 דקות כ- 3 פעמים בשבוע, משפרת את מצב הרוח והינה יעילה באופן זהה לטיפול תרופתי בדיכאון ולחץ.

המשקל ירד

מחקרים מצאו והוכיחו שהליכה של שעה הינה יעילה בשריפת שומן ושמירת משקל מאוזן במידה זהה לשעת ריצה או לפעילות גופנית של שעה בחדר כושר.

המחשבה תתחדד

מחקרים מצאו כי אלו שהקפידו לבצע הליכה יומיומית הראו תוצאות טובות יותר במבחנים נוירולוגיים, וסיכויים נמוכים יותר למחלות דימנציה, לעומת אלו שלא הלכו באופן קבוע.

לחץ הדם ירד

מחקרים מצאו שהליכה יומיומית של 15 דק' מפחיתה בכ- 12% את הסיכוי ללחץ דם גבוה. לעומת זאת נמצא שהליכה של 30 דק' מפחיתה את הסיכוי בכ- 30%

הכולסטרול הטוב יעלה

הליכה מעלה את רמת הכולסטרול הטוב בגוף ומנגד מפחיתה את הכולטרול הרע שהינו אחראי במידה מכרעת למקרים של התקפי לב, שבף מוחי, ושלל מחלות כלי דם אחרות.

שווה קריאה

הליכה לשם בריאות

הליכה לשם בריאות

הליכה לשם בריאות, כמעט כל אחד יכול לעשות. זה אמצעי נגיש וקל בשביל לשמור על הבריאות והכושר. הליכה היא המתכון הבטוח והאופציה הכי קלה לאריכות

קרא עוד »

טיפים להליכה מוצלחת

הרבה פעמים אנחנו רוצים להתחיל הליכה אך לא מוצאים את המוטיבציה לעשות זאת וביחוד לא לבד. להליכה יתרונות בריאותיים רבים, והיא עוזרת לאזן בין בריאות

קרא עוד »